Leder I efter et professionelt og kompetencedygtigt Google Adwords bureau, så er I kommet til det rette sted. Selv i vores digitale verden er der mange virksomheder der enten slet ikke bruger Google Adwords, eller bruger det, men ikke er sikker på hvad de præcis for og til hvilken pris. Det kan vi som Google Adwords bureau hjælpe jer med at forhindre.
ET GOOGLE ADWORDS BUREAU MED GENNEMSKUELIGHED
Hos SoftwareDanmark samler vi alle vores Adwords kunder under den samme Google Adwords bruger, og alt arbejde udføres herfra. Det betyder dog ikke, at I som virksomhed ikke har adgang til statistikker med mere. Adskillige af vores kunder har ønsket at kunne følge med på sidelinjen, således at de selv kan blive klogere på arbejdet, og derfor giver vi som Google Adwords bureau altid mulighed for at I til enhver tid kan logge ind og tjekke statistikkerne og resultaterne. Hvis I en dag skulle ønske at flytte fra SoftwareDanmark, flytter vi naturligvis også alt arbejde over på jeres egen Adwords bruger, og alle rettigheder og resultater bliver i jeres virksomhed. Det kalder vi simpel logik og god kundeservice.
Vores arbejde som professionelt Google Adwords bureau starter altid med en god kommunikation med vores kunder. Vi lægger ud med en åben samtale, hvor vi snakker om ønsker og forventninger, krav og mål, og sammen lægger et realistisk og brugbart budget, som I stadig er komfortable med at bruge på Google Adwords marketing. Når det praktiske således er på plads, så starter vores praktiske Google Adwords bureau arbejde, hvor vi analysere os frem til de mest effektive keywords, kreere fængende annoncer i samarbejde med vores tekstforfattere og optimere alle elementer inden for Google Adwords. Her bestemmes også den maksimale klik-pris på en annonce, og vi holder løbende disse op med jeres maksimale budget, og ser om der kan justeres i begge retninger, for at skabe bedre resultater.
ET GOOGLE ADWORDS BUREAU DER SKABER GOD TRAFIK
Det er selvsagt at man som Google Adwords annoncør ikke ønsker irrelevante klik på sine annoncer, og dermed betale for besøg der ikke skaber salg eller anden opfyldelse af det fastsatte mål. Alligevel er det desværre ofte set at mange virksomheder ender med at smide penge ud af vinduet, og det skyldes alt sammen det begreb der kaldes ”broad match.”
Broad match er et udtryk for at en annoncør tillader Adwords systemet automatisk at vise annoncer for søgeord, der opfattes som værende identiske eller relaterede til de søgeord, som man har defineret.
Umiddelbart kan dette jo lyde som en god ide, der kan skabe mere trafik, men pas på. Googles filter er i dette tilfælde ret bredt, og tager sig lige lovlig store friheder, i sin vurdering af, hvilke ord der er tilstrækkeligt relaterede
Det er for eksempel set at det originale keyword ”svømning” pludselig også inkludere ”hundesvømning” eller at ”kok catering” også får vist annoncer ved ”hospitals kok”.
Og her vil de fleste annoncører nok hurtigt se at mange visninger og eventuelle klik vil være spild af tid og penge. Samtidig kan den slags fejl medfører en lavere kvalitetsbedømmelse (Quality Score) fra Google, fordi annoncen får en lavere klikrate, og dermed vil klikprisen forøges.
At slukke helt for broad match filteret er dog også en dårlig ide, for mange af de relaterede ord er rent faktisk gode og relevante ord, som man således vil gå glip af.
Det handler derimod om at annoncen (og vi som Google Adwords bureau) kræver en indsats, og at man identificerer irrelevante søgeord og dernæst fjerner annoncering på disse gennem angivelse af negative søgeord.
BRUG FOR MERE HJÆLP?
Ønsker du mere information kan du altid få fat på os via
72 200 333 eller ved at skrive til
info@softwaredanmark.dk.