LOGO-FINAL-01

OnlineMarketing

Onlinemarketing er et vidt begreb, som de fleste virksomheder er stødt på. Onlinemarketing dækker over alle de ”online” tiltag, man som firma kan benytte sig af, for at gøre sin virksomhed synlig i forhold til potentielle nye kunder, eller hvis man ønsker at synliggøre sig igen over for tidligere eller eksisterende kunder. Hos SoftwareDanmark har vi erfaring i at lægge kort og langtidsstrategier, som virker i praksis. Som kunde hos SoftwareDanmark er tillid nøgleordet for et godt samarbejde. SoftwareDanmark præciserer og tydeliggøre altid hvad der skal gøres, og hvad der er gjort, således at der er fuldt overblik over hvad, man som kunde får leveret. En onlinemarketing plan kan variere meget, alt afhængig af hvilke produkter/ydelser virksomheden tilbyder. Forskellen fra B2B og B2C er også tydelig i en defineret onlinemarketing plan.

Adwords, søgemaskine optimering, Sociale medier som onlinemarketing værktøjer?

I dag er det næsten umuligt ikke at bruge de sociale medier i en seriøs onlinemarketing strategi. Der findes mange forskellige måder og platforme til at eksekvere sin onlinemarketing plan på. De fleste vil starte med Facebook, idet Facebook er dét sociale medie i verden, som har flest brugere. En typisk begynderfejl er, at man som firma opretter en Facebookside, og begynder at poste opslag, som ikke er gennemtænkt. De fleste af os er bekendt med en til flere i vores omgangskreds, som poster ligegyldigt indhold næsten dagligt. Det er blandt andet her, at en af fælderne ligger i forhold til branding af virksomheden og det budskab man ønsker at formidle. Derfor skal man være meget omhyggelig med, hvordan og hvornår man ligger nyt op indhold på ens profil. Der findes som sagt andre sociale medier, som nyttigt kan bruges i en onlinemarketing plan. Twitter (som ejes af Facebook) er også et stærkt medie, og når der arbejdes med B2B er LinkedIn at benytte sig af i sin online marketing strategi. Google er selvfølgelig en kæmpe spiller, når der skal lægges online marketing planer. Der findes to måder at blive fundet på Google. Den ene er Adwords, som er de annoncer, som findes siden. Den anden mulighed er de organiske ord (SEO), som er Googles kriterier for at rangere de forskellige sites bedst. Begge værktøjer er meget brugbare, hvis de benyttes rigtigt, og SoftwareDanmark er specialister i begge dele.

Onlinemarketing der virker!

SoftwareDanmark er alternativet til et dyrt PR bureau. Vi besidder de samme kompetencer, men skal ikke ud og tilkøbe os ydelser, da vi selv har det hele in-house. SoftwareDanmark starter altid det potentielle samarbejde med et uforpligtende møde, hvor vi lytter til virksomhedens ønsker, og ikke mindst stiller spørgsmål til virksomhedens tidligere strategier, som både omhandler onlinemarketing og andre marketing tiltag. Derefter følges der op på mødet, for at høre indtil, om der skal indgås en endelig skriftlig aftale.
onlinemarketing

BRUG FOR MERE HJÆLP?


Ønsker du mere information kan du altid få fat på os via 72 200 333 eller ved at skrive til info@softwaredanmark.dk.

    Få et uforpligtende Tilbud indenfor 48 timer


    SOFTWAREDANMARK TILBYDER OGSÅ

    Tekstforfatning

    Vores dygtige tekstforfattere kan udarbejde alle former for salgstekster, fra hjemmesidetekster til blogindlæg og brochurer.

    Vores dygtige tekstforfattere kan udarbejde alle former for salgstekster, fra hjemmesidetekster til blogindlæg og brochurer.

    Læs mere

    Oversættelse

    Vi klarer også oversættelser fra dansk til engelsk og omvendt. Er du interesseret i andre sprog, så kontakt os for nærmere aftale.

    Vi klarer også oversættelser fra dansk til engelsk og omvendt. Er du interesseret i andre sprog, så kontakt os for nærmere aftale.

    Læs mere

    Online marketing strategi

    Hos SoftwareDanmark er vi stolte af at være et 360 graders marketing bureau, der arbejder med alle grene af virksomheders online marketing strategi.

    Hos SoftwareDanmark er vi stolte af at være et 360 graders marketing bureau, der arbejder med alle grene af virksomheders online marketing strategi.

    Læs mere

    Retargeting

    Hvad kan retargeting gøre for jer? Retargeting tillader jer at få det rette budskab ud, til den rette person, på det rette tidspunkt.

    Hvad kan retargeting gøre for jer? Retargeting tillader jer at få det rette budskab ud, til den rette person, på det rette tidspunkt.

    Læs mere
    Call-Icon